2014年7月11日金曜日

すき家のすきすきセット シュポポトーマス全五種類揃えたぞおおおお きかんしゃトーマスのおもちゃや!



きかんしゃトーマスのおもちゃ、シュポポトーマス。

すき家でお子様セットみたいな、すきすきセットというのを、注文するともらえるきかんしゃトーマスのおもちゃ。

シュポポトーマスと言います。何故シュポポなのか?

プルバック式の玩具になっていて、地面に押し付けながら後ろに引くと、ゼンマイ式になっていて、走ります。

その際に、煙が上下して、まるで、煙を出しながら走行しているイメージをもつことができます。

はじめは、何気によく行く、すき家で発見しました。

きかんしゃトーマスのおもちゃのYOUTUBE動画投稿をしているので、すきすきセットを頼んで、シュポポトーマスを手に入れました。

よくみると、五種類でした。

そして、なんとなんと、しかもしかも、選ぶことができない。

袋をあけてみないと、何が入っているのかわからないのです(笑)。

う~ん、これは、全部そろえるのは大変だなぁと思いました。

でも、やる時はやる男です。私は(笑)。

とりあえず、すき家に行くたびに、すきすきセットを注文し続けました。

店員におぼえられてしまいました(笑)。

で、なんと、結果として、六回頼んで、五種類引き当てるという幸運に。

ゆいいつ、だぶったのは、赤いジェームスだけです。

素晴らしい幸運。ラッキーでした。

種類を細かくいうと、トーマス、ジェームス、ゴードン、パーシー、エドワードです。

最後、グリーンのパーシーだけ持っていなくて、袋を開けた瞬間に、グリーンのボディが見えたときは感動しました。

最強ですね(笑)。

じゃあ、全五種類そろえた、動画を作ったので、暇な人だけみてください(笑)。


シュポポトーマス全5種類コンプリート【すき家のおまけ】きかんしゃトーマスおもちゃ THOMAS & FRIENDS Toys of all five in Japan






Thomas the Tank Engine toys, Zhu Popo Thomas.

Thomas the Tank Engine toys to get when you order, such children set like at home like, from that Sukisuki set.

My name is Thomas cache Popo. Why a Shupopo?

It is it to a toy pullback type, and pull back while pressing on the ground, it becomes the clockwork, it will run.

In doing so, the smoke is up and down, though, you can have the image you are traveling while smoked.

Initially, care what it goes well, we discovered in like home.

So you're the YOUTUBE video post of Thomas the Tank Engine toys, and asked the Sukisuki set, you've got a cache Popo Thomas.

If you look closely, it was five kinds.

Then, how how, moreover moreover, can not be selected.

If you do not want to open the bag, I do not know what your camera (laughs).

I thought Hmmm, this is, to align all the Naa tough.

But it is the man who'll do when you do. I (laughs).

Anyway, every time you go to like home, we continued to order the Sukisuki set.

I would memorize the clerk (laughs).

In, what, as a result, good luck to ask six times, five kinds of Hikiateru.

Only, it was Dabu~tsu is the only red James.

Great good luck. Was lucky.

When you say fine type, Thomas, James, Gordon, Percy, is Edward.

I was impressed when the moment you if they do not have only Percy last, of Green, opened the bag, the body of the green looked.

It is strongest (laughs).

Well, since I made was prepare all five types of video, please look only person of leisure (laughs).





0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。