2014年7月12日土曜日

アンパンマンのおもちゃときかんしゃトーマスのおしゃべりゴードンを豪快にコラボさせてみたWWWWWWWWWWW


はい、暇を持て余して、嬉しそうにブログを公開しておきます。

昨日、ニコ生をやったのですが、約30分放送で、来場者10人ぐらい、コメント3ということで、あまりにも過疎放送で、だらだらとしてしまいました(笑)。

はい、本題に入ります。今日は、またしても、嬉しそうにyoutube動画投稿です。

きかんしゃトーマスのおしゃべりゴードンと、コンビニエンスストアで購入してきた、はっしん!進め!アンパンマンというシリーズのおもちゃで、豪快にコラボレーションをさせてみました。

まぁ、暇だったので、適当に動画でも作るかなぁなんて思いながら、作ったのです(笑)。

やはり、ニコニコ生放送や、ツイキャスのコラボレーション企画じゃないですけど、コラボレーションすると、二倍にも三倍にもなるのだと思います。

1+1=2 ではないのです。

1+1=5 ぐらいのパワーを感じました(笑)。

ありがとうございます。

そういえば、昨日のニコ生のあまりの過疎放送をみかねて、pさんという人がスカイプ凸をしてくれました。

ある意味、コラボですね(笑)。

ニコ生で言うところの、馴れ合いコラボみたいな感じなのかなW。

まぁ、俺の話はどうでもいいですね。

それでは、世界最強のコラボ。

それから、youtube動画の方は、あまりにも、色々な方向性の動画がまざってしまって、わかりにくいので、アンパンマンの専門のちゃんねるも作っておきました。毎日更新できるといいのですが、不定期更新みたいな感じになると思います(笑)。

それでは、

アンパンマンときかんしゃトーマスの妄想映画風youtube動画を見てください(笑)。



大変だぁっ!すすめアンパンマン全4種ときかんしゃトーマスゴードンがっ!! Anpanman Toys & Thomas & Friends Gordon Toys




Yes, it is bored spare time, you may want to publish a blog happily.

Yesterday, I did Niko-sei, but by about 30 minutes broadcast, about 10 of visitors, that comment 3, in the sparsely populated broadcasting too, I have a lazy (laughs).

Yes, I will get down to business. Once again, today, is the youtube video posted joyfully.

Gordon and chatter of Thomas the Tank Engine, it has been purchased at a convenience store, Yagami! Advance! Toys series called Anpanman, I tried to let the collaboration is daring.

Well, I was free, while I think it is! Wonder if I make in the video appropriately, I made ​​(laughs).

I think again, smiling and live, it is not a collaborative project of TwitCasting, but if you collaboration, and he as much as three times to two times.

Is not a 1 +1 = 2.

I felt the power of about 1 +1 = 5 (laughs).

Thank you.

Come to think of it, in the sparsely populated Mikane broadcasting too much of Nico students of yesterday, people called p-san did a Skype convex.

In a sense, it is a collaboration (laughs).

W as referred to in Nico students, I wonder if a feeling, such collaboration like collusion.

Well, my story would be nice anyhow.

So, collaboration of the world's strongest.

Then, too, moving in the direction of a variety is got mixed in, so hard to understand, towards the youtube video, I've also made channel professional Anpanman. I think it is good and can be updated every day, and will make you feel such irregular update (laughs).

So,

Please look at the delusion-like movie youtube video of Thomas the Tank Engine Anpanman (laughs).


0 件のコメント:

コメントを投稿

注: コメントを投稿できるのは、このブログのメンバーだけです。